Chcę coś odesłać.
Jak zwrócić produkt w: Polska?
Aby zwrócić towar należy przejść do szczegółów zamówienia, a następnie wybrać opcję „Zwróć produkt”. Wybierz powód, dla którego chcesz dokonać zwrotu i zaznacz które produkty zostaną zwrócone. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Następnie na adres e-mail otrzymasz etykietę zwrotną. Zawiera ona wszystkie ważne informacje dotyczące zwrotu. Dzięki niej zwrot będzie dla Ciebie bezpłatny.
Zwracając do nas produkty, pamiętaj o następujących kwestiach:
- Zachowaj dowód nadania przesyłki do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany.
- Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem sobót) od daty otrzymania.
- Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.
- Zwracając urządzenia elektroniczne należy je zwrócić w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
- W przypadku towarów, które muszą zostać odesłane do nas przez spedytora, koszty wysyłki zwrotnej nie zostaną pokryte.
- Wymiana na inny przedmiot nie jest możliwa. W takim przypadku należy złożyć nowe zamówienie.
Wszystkie informacje można znaleźć w naszym regulaminie.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniedzy?
Środki zostaną zwrócone na pierwotnie użytą metodę płatności. Zamiast zwrotu pieniędzy możemy także wygenerować voucher do wykorzystania w naszym sklepie.
Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o statusie zwrotu i zwracanej kwocie. Pamiętaj, że musisz odesłać towar w ciągu 30 dni.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Chcę zgłosić reklamację.
Jeśli zamówiłeś przedmiot przypadkowo lub w międzyczasie znalazłeś bardziej odpowiadający Ci produkt, możesz zwrócić pierwotnie zamówiony artykuł.
W tym celu należy przejść do szczegółów zamówienia i pobrać etykietę do zwrotu.