Potrzebujesz więcej pomocy?

Skontaktuj się z nami!

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje i opcje, jak można skontaktować się z naszą obsługą klienta.

Uwaga: obsługa klienta jest niedostępna w weekendy i podczas austriackich dni wolnych od pracy.

Czy masz jakieś pomysły lub sugestie dotyczące strony?

Doceniamy wszelkie uwagi i sugestie, aby móc poprawić nasz serwis oraz asortyment. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Czekamy na twoje opinie!

Gdzie mogę znaleźć sklep 3DJake blisko mnie?

Niestety 3DJake jest tylko sklepem e-commerce. Więc można nas znaleźć wyłącznie przez internet.

Czy mogę jako odsprzedawca kupić u was produkty taniej?

Niestety jest to niemożliwe. Nasze produkty sprzedajemy tylko do konsumentów końcowych, więc nie posiadamy żadnych osobnych cenników dla odsprzedawców.

Znalazła/em błąd / coś nie działa.

Proszę zgłosić ten problem naszej obsłudze klienta.

Produkt jest tańszy w innym sklepie

Proszę zgłosić się naszej obsłudze klienta. Proszę podać źródło, numer artykułu i cenę towaru innego sklepu, a także numer produktu i cenę w naszym sklepie, sprawdzimy to.

Pytania i odpowiedzi użytkowników

Możesz zadawać pytania bezpośrednio do produktu online lub odpowiadać na pytania innych klientów. Aby zadawać pytania, musisz być zalogowany na naszej stronie internetowej. Pisząc pytanie lub odpowiedź, prosimy wziąć pod uwagę następujące wskazówki:

  • Kiedy zadajesz pytania lub odpowiadasz na pytania, skup się wyłącznie na produkcie i rzeczywistych doświadczeniach z nim związanych.
  • Pytanie lub odpowiedź nie powinny odnosić się do naszej obsługi klienta, a także do realizacji zamówienia lub wysyłki. Jeśli masz pytania dotyczące zakupów lub komentarz dot. naszego sklepu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Sformułuj pytania jak najdokładniej. Dzięki temu udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie będzie łatwiejsze, a odpowiedź bardziej użyteczna.
  • Należy pamiętać, że celem FAQ jest udzielenie odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące produktów lub jako pomoc dla innych osób rozważających zakup tego produktu.

Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub zablokowania pytania lub odpowiedzi.

Jeśli chcesz przekazać nam opinię na temat wyboru produktu, cennika, przetwarzania zamówień lub ich dostawy, a także w przypadku innych pytań dotyczących obsługi klienta, prosimy nie wpisywać tego w naszym systemie FAQ. Nasz personel obsługi klienta nie widzi tych pytań i z tego powodu nie może szybko zareagować. Najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z naszą obsługą klienta.