Pytania i odpowiedzi dotyczące produktów - FAQ

Wytyczne dotyczące FAQ

Tworząc pytania lub odpowiedzi prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  • Pytania i odpowiedzi powinny dotyczyć wyłącznie produktu i twoich doświadczeń. 
  • Pytania lub odpowiedź nie powinna odnosić się do serwisu obsługi klienta lub do samego procesu zamawiania oraz wysyłki. Jeśli masz pytania lub uwagi do naszego sklepu, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
  • Opisz specyficzne szczegóły dotyczące zalet i wad produktu.
  • Pamiętaj, że celem FAQ powinna być pomoc dla innych klientów, którzy rozważają kupno tego produktu.

Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub zablokowania pytania lub odpowiedzi, jeśli pojawią się w niej następujące punkty:

  • informacje, które nie odnoszą się do samego produktu.
  • wulgarne, uwłaczające opisy lub wpisy w innych językach, które nie nadają się do publicznego forum.
  • ceny, reklamy, spam czy odniesienia do innych produktów, ofert, stron internetowych lub konkurencji.
  • adresy e-mail, numery telefonów, linki do innych stron oraz informacje kontaktowe.
  • krytyczne lub nieprzychylne komentarze pod opiniami na stronie.
  • wszystkie zdjęcia, które pokazują nieodpowiednie zastosowanie towaru.

Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię dotyczącą wyboru naszych produktów, cen, procesu zamówienia i dostawy lub w przypadku innych pytań skierowanych do działu obsługi klienta, prosimy o nieumieszczanie ich w FAQ. Pracownicy działu obsługi klienta nie otrzymują informacji o zapytaniach, dlatego też nie mogą szybko udzielić odpowiedzi. Prosimy o kontakt bezpośrednio z naszą obsługą klienta.

Dziękujemy za poświęcony czas i podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem.